2008. június 30., hétfő

Esélyegyenlőség

Ügyintézni egy 5 éves sajtkukaccal meg egy nyűgös 6 hónapossal kész agyrém.
Az önkormányzat előtti parkolóból csak lépcsőn át lehet feljutni a bejáratig. ( Megjegyzem van kijelölve a lépcsőhöz közel! rokkantparkoló) Szóval a babakocsit vagy felcipelem, vagy átgázolok tökön paszulyon ( na jó itt virágágyás, bokrok....)kerülök egy kicsit, és máris az ajtóban találom magam. Itt a második akadály, szintén lépcsők formájában. Persze csengethetek, és kijönnek a portáról, lehívják nekem a mozgássérült liftet, vagy mijaszösz az. Szóval arra rátolhatom a babakocsit, azzal felliftezik a kb 5 lépcsőn. Azt sem tudom van e azon korlát, nem hiszem. A lényeg, hogy arra méretesebb babakocsival én már fel sem férek. Ugye nem gondolja senki, hogy a babakocsit felparkolom egy ilyenre gyerekestül, nélkülem? A portán is azt mondták, inkább segítenek felvinni a lépcsőn.
Miután elérek az okmányirodáig kellemes meglepetés, hogy az eddig lógó, ütött kopott, félig világító táblák helyett újak vannak. Az ügyben lehet belépni, ahol világosság van!
Na jó, de ülnek vagy 15-en a székeken, kérdés, ki mire vár?
Várunk, várunk, sajtkukac hangoskodik, kicsi elalszik.....
Kb fél óra alatt jött ki 2 ember, de nem tudom mit intéztek.
Nem várunk tovább, majd visszajövünk. Ezt megismételtük mégegyszer, és mégegyszer. Ekkor azt mondták a portán, el ne menjünk, hozzam a kicsiket, soron kívül megcsinálták.......pedig ültek kint még egy páran. Kérdeztem kinél kellene reklamálni, merthogy nem én vagyok ezzel egyedül, hogy kisgyerek, babakocsi.....
LEgalább egy sorszámos automata lenne. Tudnám, hogy előttem még 5-en várnak ugyanarra az ügyintézőre. Oké, az legalább másfél óra, addig bevásárolok, vagy játszóterezek( na jó, postára nem megyek, mert ott ugyanez a helyzet! )
Azt már félve írom le, hogy esetleg időre bejelentkezés, neadjisten a neten.......pfúj, micsoda perverz gondolatok.
Bár nagyon rendes voltam, megkíméltem a tisztelt hivatalt ötévesem órákon át tartó, egyre hangosabb elégedetlenkedésétől, és egy 6 hós óbégatásától, merthogy front van ma :))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

El nem mondhatom, hogy örülök, hogy újra van blogod. A régidbe időnként benéztem, de mindig csak az utolsó aug. 20-i bejegyzést találtam. és most lám itt vagy egy ideje. Hurrááááá!
Szlivka

Névtelen írta...

és hát ezt a blogot sem írod sűrűbbem, mint a másikat:).

mamua írta...

bizony, bizony!...
Gergőről ez a kép, ahogy dolgozik a laptopján nagy komolyan, behalok rajta:DDD
írj!!!!!!!!