2008. május 8., csütörtök

Gyomorrontás

Gergő tegnap úgy jött haza az oviból, hogy fájdogál a pocakom, anya!
nyomkodtuk, kérdezgettük, semmi, csak egy kicsit fáj, nem evett semmi extrát..... nem volt kedve semmihez fél délután, de koraeste belendült.......jót játszottak 3 csoporttársával a ház előtt. Mikor lefeküdt nem fájt semmije, de nem evett egy falatot sem az ovi óta. És reggel hányásban ébredt :( Valamikor az éjjel behányhatott, ébredése előtt fél órával vittem át hozzánk Esztert szopizni, G-t betakartam, megsimiztem, aludt békésen. Semmi szagot nem éreztem.
Rendesen behányt az ágy sarkába a feje mellé. Nem feküdt bele, az arca, haja tiszta volt, és nem is volt hányásszaga a szájának. Bocs a naturisztikus leírásért.Nem is kis büfi volt, mert baromi nagy adag cuccot takarítottam le, már a folyékony részeket teljesen beitta az ágy és a takaró, egy -két kisebb folt volt a pizsama újján.
Teljesen kiakadtam, hogy nem ébredt fel rá. Nem is nyöszörgött, jól aludt.
Ha hanyadt feküdt volna, bele is fulladhatott volna, rengeteg cucc volt :(
Kérdezgetem, álmodott e valamit, nem emlékszik e rá, hogy felült....sstb álmában de semmi.
CSak remélem, hogy félig megébredt, kidobta a taccsot egy adagban és aludt tovább. ha rágondolok, remeg a gyomrom...
Eszter is sikítva sírt mindenhogy egész délelőtt, fél 11-kor már a 3. szopin is túl voltunk. Még szopi közben is mondta.
Pont pár hete beszéltük többen, hogy nem vagyunk egy fosós hányós család, erre az elmúlt 3 hétben volt mindkét gyereknek minden, nem is egyszer :(
Hát az elmúlt hét után kicsit nyugisabb napokat szeretnék.

De hogy jót is írjak, Gergő tegnap délután megtanult 2 keréken biciklizni. Már tavaly egy klassz biciklit kapott szülinapjára, le is vettük a pótkereket, de nem volt elég idő gyakorolni, apa állandóan dolgozott. Én meg nem rohantam utána pocakosan. Hogy tudjon biciklizni, visszakerültek a pótkerekek .
Tegnap haza értem a vásárlásból, azzal fogadott a kapu előtt, hogy tud 2 keréken bicikizni, mert erre tekert egyik csoporttársa az anyukájával, és kipróbálta a kétkerekűt. Apja mondja tényleg, ment egy kört, hogy anyuka kísérte, majd elengedte, és Gergő gyönyörűen tekert. Az elindulással és a megállással vannak még problémák, és a kormánykezelésen is van mit finomítani, de nagyon ügyes :)

Nincsenek megjegyzések: