2008. május 6., kedd

Fűvesítés I.

Nagy nehezen megadta magát a gaz. öröm volt nézni, hogy ha lassan is, de napról napra kevésbé virított a kertben a mindenféle paré, és eljött a pillanat, mikor keresztapám( de jó hogy van ilyen masinája) megjelent és Gergő legnagyobb örömére beszántotta az udvart, majd pár nap múlva, (mivel túl vizes volt a föld és száradnia kellett) be is rotálta:








Nem és nem jövök rá, hogy a francba kell megváltoztatni a képek sorrendjét :) Szóval a képeket hátulról kell elkezdeni nézni !





5 megjegyzés:

Rita írta...

Szia!
Végre megtaláltalak. Szépek vagytok!
Kattints rá, és húz le gyenként egymás alá. Macerás egy kicsit. Vagy fordított sorrendben kezded beszúrni öket.

mamua írta...

én is fordítva szoktam beszúrni.
örülök, hogy újra írsz és megtaláltalak!:)

torkrisz írta...

Sziasztok:)

olyan sorrendben raktam, ahogy szerettem volna hogy megjelenjenek, meg a szerkesztőben próbáltam húzogatni, d enem és nem akarja a jót. De nem adom fel!

Névtelen írta...

Milyen fiatal a traktoros:-))

torkrisz írta...

zé1 : psszt! kapitalista kizsákmányolás, gyerekmunkás :))
de önként vállalta, nem kényszerítettük :)