2009. január 30., péntek

Elmaradások

Zanza: kórház, vizsgálatok, betegség, vizsgálatok, betegségek, munka, munka........káosz, betegség.
Így jellemezném az elmúlt 3-4 hónapot.
Reméltük új év, új élet, de nem.

Szóval: kórház a néha visszatérő, de akkor egy hónapig is eltartó hurutosnak hangzó köhögés miatt. Mindenféle vizsgálat eredménye negatív. Semmi szervi elváltozás szerencsére. Próba szerencse alapon kapott sűrítőt, biztos rejtett reflux-os volt (?) Köszi. Akkor nem köhögne folyamatosan? Nem csak 3 havonta. Szeptember közepe óta semmi. PErsze a sűrítőt nem adom. Most kezdte megint pár napja, még nem tudjuk most megfázás lesz e, vagy megint A KÖHÖGÉS.
Egyébként dokinénink allergiára tippel inkább, de gasztrós időpontunk csak február 25-re van. A klinikán nem csinálták meg, lévén csak 8 és fél hónapos volt, mikor bent voltunk.
Az ellátás egyébként kritikán aluli volt. Eszter is csak akkor kapott kaját, ha szóltam. Én egyáltalán nem kaptam. Többször reklamáltam, talán szoptatok még 3-4-szer egy nap, nem e lehetne meleg kaját kapni. Kifizetem......ááááá csak 6 hós korig jár ellátás anyukának. Miután többszöri megkérdezésre is ez volt a válasz, nem firtattam tovább a dolgot, próbáltam minnél hamarabb hazajutni. Főleg, hogy egészséges babával egy beteg kisfiúval és az anyukájával voltunk egy szobában. Sikerült is elkapnunk :(
Futottunk is utána két-három kört gennyes orrmandulagyulladás ügyben. A műtét szó is elhangzott, ha esetleg ez ilyen gyakran visszatérő vendég lenne nálunk.

Ezek után én is jártam pár bőrgyógyásznál, a kezemen és most már több helyen levő allergiámmal. Ha szteroidos krémmel kenem, pillanat alatt elmúlik, de nem sikerült még rájönni mitől is lehet.

MAjd jöttek a szokásos nátha, láz, orrfolyós körök. Valaki mindig beteg nálunk. KEzdem unni, főleg hogy A. is belépett a sorba, pedig ő nem szokott.
Ami mindent vitt, az a két hete lezajlott fosós hányós volt. Életemben ilyen szarul nem voltam.
A fiúk elég jól bírták, Gergőt még a hasmenés is elkerülte, de mi csajok...... egy napig gyakorlatilag nem bírtam felkelni. Két nap volt az egész( + utána egy hét gyomorfájás) de teljesen kiütött.
Mostanra sikerült rendezni sorainkat, így ma sor kerül végre egy kb két hónapja tologatott ovis kisbarát meglátogatására.

2 megjegyzés:

kbee írta...

Uhhh, szegénykéim. Kaptatok a vastagjából...:(

szlivkaszilvi írta...

Jaj, remélem most már a hullámhegy-rész jön:).