2008. június 16., hétfő

Málna

Pár hete, a füvesítéskor rájöttünk, hogy van málnánk. Vagyis leesett, hogy tavaly is volt itt valamennyi. Mivel már szépen növögetett és nem szabad már ilyenkor hozzányúlni, hagytuk. Elég ronda így a kert, de majd ősszel visszavágjuk és átültetjük.
Ma délelőtt málnát szüreteltünk Gergővel. Érdekes volt, Eszter kengurúban, nem is láttam hova nyúlok, nehogy megszúrja a kiscsajt, a sok esőtől nem akartam bokáig süllyedni sem. Szedtünk valamennyit, jó kis móka volt, de a nagyját meghagytuk, majd ha apa is itthon lesz.
Most ott figyel a fagyasztóban a joghurtos málnafagyi. 80 dkg málnát szedtünk le, 2-3 nap múlva újra lesz majd ennyi. Fél kg még a hűtőben, keresek valami receptet, dzsemnek vagy szörpnek.
A télen költöztünk, cuccaink még szerteszét. Első körben visszaszereztük a turmixgépet, Gergő nagyon élvezi, játékból papírzsebkendőt turmixolt, és nem tetszett neki, hogy nem engedtem vizet önteni rá. Nagyon tetszett neki, ahogy a málna keveredett a joghurttal és a tejszínnel. No és a hangja........ ezért nem használtam én ezt soha :)

Nincsenek megjegyzések: